Pracujemy z pasją i zaangażowaniem!
Pomagamy dzieciom lepiej radzić sobie z nauką i relacjami społecznymi.
Dzięki odpowiedniej, profesjonalnej diagnozie i terapii, uwzględniającej aktualny poziom rozwoju neurofizjologicznego dziecka, możemy pomóc dzieciom lepiej radzić sobie z nauką i relacjami społecznymi
Jeśli twoje dziecko przejawia kilka z poniższych zachowań:
- jest zbyt ruchliwe, nadaktywne, lub zbyt powolne, nieśmiałe, wyciszone
- unika zabaw na zjeżdżalniach, huśtawkach, drabinkach, karuzeli; cierpi na chorobę lokomocyjną
- jest mało sprawne ruchowo, słabo biega, skacze, ma trudności z jazdą na rowerze
- ma problemy z samoobsługą (ubieranie, zapinanie guzików, wiązanie sznurówek)
- częściej niż inne dzieci przewraca się, upuszcza lub psuje zabawki
- unika zabaw plastycznych z użyciem rąk (plastelina, glina, piasek, farby)
- ma trudności z zabawami manualnymi (rysowanie, cięcie nożyczkami)
- ma opóźniony rozwój mowy, wadę wymowy
- ma kłopoty z czytaniem i pisaniem
- ma trudności z koncentracją uwagi
- nie chce jeść albo je w sposób nieuważny, brudząc ubranie
- negatywnie reaguje na pewne bodźce dotykowe, nie lubi mycia włosów, czesania, obcinania paznokci
- unika określonych materiałów, nie lubi chodzić boso
- często reaguje złością, bywa agresywne...
...może to świadczyć o dysfunkcjach integracji sensorycznej - skomplikowanych procesów neurofizjologicznych, leżących u podstaw naszego zachowania i uczenia się.